Mekasehhh awak2!

Saturday, 12 October 2013

GA October by Emas Putih

salam readerr. well, aku still berpraktikal. huhuu. rasa lama dah tak buka blog nie. tup2 de GA kak UZU, pe ag meh arr join. ! 



Hadiah :
Top Referral : Cash RM50 dan 40 hadiah untuk dimenangi


ok u guyss,
see you all soon.
bubyee!!

#notakaki: waitingg to go hone (14.10.2013)

Saturday, 7 September 2013

Segmen Sabtu by Emas Putih & Dedeq

salam readerss. dah nak praktikal nie. so banyak benda kena off limit.termasuk blog nie. entry aku hanya akan berisar an GA. huhuu. dt worry, storyy2 nanti aku update bila ade masa. chill !

btw, maii joi GA nie. sampai esok jee. boleh meneran dan menekan di SINI!

CELCOM

see you all soon, bubyee !

#notakaki: feeling alone and annoyed !!

Tuesday, 3 September 2013

Tribal blouse Giveaway

salam readerss.ase macam dah lama giler aku takupdate blog seciput nie.hahaa.
bukanpe, lately bz dengan assignment. mne tak nyee, semua buat last minit. eheee
so far, semua alhamdunillah settle. just b4 masuk praktikal nie de test bagai. uhhuu. letih laaaa

nak menghilangkan keletihan aku, mai kita joiin satu giveaway nie. sesape yang minat tribal boleh arr join. untuk aku, asal dapat aku pakai. yang pasti tak kuar modal.haha. kedekutt skitt ! :p

nak tahu lebih lanjut boleh menekan,meneran di SINI!!hehe.
btw,GA nie akan tamat pada 1 OCT 2013

hopefully aku ade rezeki.
ok see you all soon,bubyee !!

#notakaki: notes letak tepi, blogg aku lama gilerr tak terjah!.haaa

Monday, 19 August 2013

GIVEAWAY SAYA NAK TEDDY BEAR BY FARISHA

salam readerss berkenan dengan teddy bearss tuu.. heheee. ade peluang nie, nak mencuba nasib lah. inn shaa Allah kalau ada rezeki.



Sempena Hari Raya Adilfitri 2013,
Farisha telah mengadakan Giveaway hebat
yang menawarkan Hadiah Teddy Bear sebagai hadiah utama
Dijemput semua sertai Giveaway ini

Siapakah peserta bertuah yang akan memenangi Hadiah ini??
Klik SINI Untuk join & Lihat hadiah
Giveaway ini sah dari 19-08-2013 sehingga 09-09-2013
Pemenang akan diumumkan pada 10/09/2013

Good Luck semua ^.^
 
#notakaki: salam lebaran semua!!!
 

Thursday, 25 July 2013

Segmen Simple Giler by Anis

salam readers. join GA lagi.hheeee

KLIK BANNER

Tarikh : 25.07.2013 - 24.08.2013

Segmen simple giler dianjurkan oleh www.anisforeveralone.com dan disponsor oleh LS DESIGN , Atie Atiqah , Nasha Ridzuan , Najihah , Norhaziqah , Chocolate AM & The great Little Summer


Segmen ni simple je , Hanya follow , Like , Share & Menang hadiah menarik . 
Jom join :)

28 Hadiah menanti korang !!

Sunday, 21 July 2013

Syawal Giveaway by Syazlia & FD


Assalamualaikum.


klik banner untuk join

Senarai hadiah:
Peplum tribal x 3, skirt lycra x 1, pashmina x 1, shawl x 1, brooch x 3, topup RM10 x 2, topup RM5 x 3, duit Raya RM20 x 2


Segmen Kad Raya by DiyanaHani

salam readerss.kerja terlalu banyak.sorry. join GA JOM!



Segmen Kad Raya by DiyanaHani berlangsung selama seminggu iaitu bermula pada 20/7/2013 sehingga 27/7/2013.Segmen ini diadakan untuk memberi penghargaan kepada penyokong-penyokong blog ini bersempena dengan hari raya aidilfitri yang akan tiba tidak lama lagi.


KLIK BANNER DAH JOIN