Mekasehhh awak2!

Wednesday 10 September 2014

Setelah sekian lama

salam readers. lama dah tak menjenguk blog dan update apa yang patut dekat blog nie. even ramai yang tak berapa update pasai blog aku nie. pe de hal !. aku tak kacau hidup korang pown

eheee~~ teerkasar pulak haha. sejak dah jadi part time bibik tak bergaji nie. masa tuu ade laa jugak nak spent.selain layan adik aku yang sorang nie. parents suruh pi taska tak mao. hehehee. saboo je laa. manjee bebeno hahaa.

kerja (nurse) aku still mencari. rezeki mana-mana ada an. Inn Shaa ALLAH. banyak benda dah jadi sekarang.so, semua kena pikir dan hati-hati. kena sabarr. dan banyak buat solat dhuha.

jomm kita scroll pic adik aku yang sengall tuu. Ehee ~~


okeyy, see you all soon, bubyee !

#notakaki: ikut hati nak kerja jaoh, tapi terkenang kan mama. selalu fikir kan family. oh hati, damai lah.

No comments: