Mekasehhh awak2!

Thursday 15 December 2011

cuti sem 1...(9/12- 30/12)...huhuhuu:(

ok....good 2 see u all again..hehe~~welll..aq cuti sem skunk nie..
let me tell u something~~..
aq balik perak 08/12(bas mlm)...smpai perak in the morning..huhu~~
then, aq kmas brg otw nk g penang..i like it !!!
well those are good xperience !!! aq blik umh je..tros tdo..haha..
after zohr mama n all the mmbers nk brtolk...luckily aq dapt ikot!1..
but this time my daddy x ikot..x tao la pe msalah nyerr...huhu..

dh x n sdih2..aq nk cte sal bnda2 happy jerr..hheheh~~
ok...then aq g cuti..cam fmily day pown de...hehe~~~
a very haapy xperience to end this year...
aq lg happy ble my mummy ckp time xmas t nk g mndy air trjun....
happy sanagat dehh  ~ ~ ~ ~....
me myself..
time nie kt orkid world....
(world la sgt) hehe






my fmily !
my sedara n my sis !
bnyk nyerrrr !!!!hahha

venue ! at padang kota pulau pinang ~~


taman mini at pesta pulau pinang




ok2!!! this most of te mment that freeze..hehhe(pic la ..)

No comments: