Mekasehhh awak2!

Tuesday 3 September 2013

Tribal blouse Giveaway

salam readerss.ase macam dah lama giler aku takupdate blog seciput nie.hahaa.
bukanpe, lately bz dengan assignment. mne tak nyee, semua buat last minit. eheee
so far, semua alhamdunillah settle. just b4 masuk praktikal nie de test bagai. uhhuu. letih laaaa

nak menghilangkan keletihan aku, mai kita joiin satu giveaway nie. sesape yang minat tribal boleh arr join. untuk aku, asal dapat aku pakai. yang pasti tak kuar modal.haha. kedekutt skitt ! :p

nak tahu lebih lanjut boleh menekan,meneran di SINI!!hehe.
btw,GA nie akan tamat pada 1 OCT 2013

hopefully aku ade rezeki.
ok see you all soon,bubyee !!

#notakaki: notes letak tepi, blogg aku lama gilerr tak terjah!.haaa

1 comment:

LienLiendot said...

hye awak! datang bertandang nk usha2 blog. hihi. dtg dari segmen yg sama. salam kenal. gudluck yer ^^
btw, done follow

http://lienliedot.blogspot.com/2013/09/tribal-blouse-giveaway.html