Mekasehhh awak2!

Sunday 18 November 2012

serabot kepla :)

note sikit : cantik tak aku tukar gaya pages aku?.ehe.. comment arr sikit (but not face 2 face k)
salam readers.. haii u alllz (ble berlaku secretion mood gedikss )
hehe. abai an pe yg jadi td. ehe. merepek meraban aku datang lagi .kali nie aku nak release tension final exam jap. walaupun tak abesh ag aku tetap ase tension paper ary nie. arghh.. nak nangis aku jawab paper tadi. dah la td 2 paper GIT , subject KILLER bagi aku. aku amek masa 2 ,3 hari baca tajuk 2 je. but still aku tak bole ingat banyak benda. aku tawkal je setakat nie, tapi kekadang bila aku pikir balik, ase serabit kepla :'(
tadi memang aku tawakal habis,tak tao dengan sakit kepala nye,mood hilang entah pi mana,aku ase nak demam, selesema nye yang makin dibuat-buat lepas paper objektif. sakit btoiii. yang aku lagi sakit nye, paper objektif lebih kurang sama dengan latihan yang puan bagi. mana aku tak lagi tension. aku banyak gile bersabar ary nie.
lepas abesh je paper,solat zohor, aku ape ag. bantai memanggil untuk dibelai-belai. aku tido smpy maghrib.ase kpla mcm nak meletup jer. makin tension ase. aku sekarang nie pk nak balik jer. :'(
sok aku ade gap before paper yang akhir nie.paper nie aku memang tak bace ape langsung. p msty korng pelik aku bole ag relaks dok merepek meraban kat sini. well, who cares! ske aty arr. aku nak release tension jap kat sini. dah arr, sok de perjumapaan dengan mak angkat (puan GIT) .argh, jangan ditanya sudah ape benda yang aku merepek jawab tadi. so, malam nie aku nak stay up skit. nak baca for my next  exam :)

*nota kaki jap : aku lapo, nak makan. p aku nie an student yang tak berapa berduit, aku lapo !!.
aku nak roll pic pe erk kali nie.ehe.xde ase :)

jap.. jap.. hmm.
ok, xde !
haha. bubye, see you all soon !
                     

No comments: