Mekasehhh awak2!

Sunday 25 November 2012

cuti aku2? (kejap jer)

salam readers. aku hari nie start balik praktikal. haha.bayang an student nurse ade 25 orang.patient bila carry forward ade 33. tak campur staff nurse. memang sowng satu la patient sampai aku tak tao nak buat ape dah. cam budak sengal je dok dalam tuu. ehe, p syok la jugak. bole lepak2. :)

ok lah, stop pasai prktikal ary nie. aku nak sambung yang aku merepek pasai post yang lepas. lepas aku balik, mama aku terus mintak cuti. nak masak an aku la.. ehee. syok sangat! tapi bila aku balik umah. agak terkejut la. aku nie lupa yang rumah aku sekarang tengah renovated dapur. memang macam lintang pukang la jadi nye. dengan adk2 aku lagi. abesh porak perandak.  hahaha :D petang 2 mama masak kat aku ketam masak lemak cili padi. memang sedap la. aku yang tengah pose ble tengok gambo aduhhhh.. aku nak balik ase. nak ag mama masak kat ida. uhuuu...

aku cover sikit situasi rumah aku.ahaa

di renovated sudah. uhuuu

manggis idaman ku !
ketam mama masak !
 bila aku balik nie,banyak benda yang adk2 aku beli, and aku tak expert mama aku bagi adk aku beli. yang aku tak sangka lagi beli pakai duit depa sendiri. hahaaa. ok, mesti mama aku tak larat nak dengo depa dok nangis nak beli jugak .cian mama n abah aku.benda 1st yang aku terpandang basikal peksi(tak tao la aku eja betoi ke idak nie). ehee. basikal adek aku yang no 5. nama dye iwan. dye 2 baru seminggu kena sunat. bole plak la dok panjat pokok manggis, kata nye nak amek la untuk aku. aku an nak balik. kelakar  bila aku dengo je manggis, pe ag aku pi cari la. buah nye kecik je, p memang manis. sedapp !
peksi adek aku!
pas2 aku tengok ade kete control la jugak. (p xde pic). beli dengan duit sendiri juga 2. bahaya sikit budak nie. hmm. abesh smua dye nak beli. atoii. bila aku balik, tengok baby dah tak jadi baby. semua dah pnggil dye adek. nama dye nor irdina syafira . nma dye la paling panjang dalam family aku. dye dengan kakak bawah dye,nama nor izzati syafiqah. dua2 nie mengada, degil, tak dengo kata. semua la. geram pown ade. gadoh je keje. uhuu
adek aku syafiqa :)

adek aku jugak yang last ! irdina :*

kt luar umah aku. adek aku lagi syafiqa :)


and last, here i am again dekat UniSZA nie. memulakan sisa praktikal yang de baki lagi 3 minggu. uhuhuu
nak wat cam ne an, p aku ase terbalas la rindu aku bila jumpa family.even akak aku pown balik awai. lepas dye abesh exam tros mai umah. aku happy sangat de family yang bole wat aku happy.

bila time family aku nak anto aku kat stesen bas kampar, mam n abah mesti gado. sebab tak dapat jumpa stesen. yela, stesen 2 macam tersorok sikit. dah la malam. and ape yang aku perasan kalo sesat mesti dekat tempat yang sama. kelakar sangat tengok mama n abah aku gado2 maje. walaupun depa tak anggap manje. eheee

:)oklh, smpai sini aku nak merepek meraban,
#nota kaki jap : aku makan nasi putih, tomyam,and telur dadar nak buka pose nie. yummy !
k,bubye, see you soon !  



1 comment:

Nur Khairul Azizi said...

Salam...

TAHNIAH...Jangan lupa tengok keputusannya nanti ye.. :-P

Keputusan 50 Bloggers Bertuah Untuk Segmen Pertama MYideakini!

Terima kasih...