Mekasehhh awak2!

Thursday 8 November 2012

happy birthday to me :) 24/10/2012

salam readers.
tengok tajuk kat atas u allz no aku nak story pe an. ahaa. aku nak arr kongsi skit about aku.
aku lahir cam tarikh kat atas arr. and aku ase nyesal x balik umah time 2. huhu, memng aku rindu gler ngn family aku. tapi..
hubby aku buat kejutan, dye mai kampus aku. setahu aku la, dye mai sok nyerr. memang happy snagt la.
aku dh la baru balik keje.dye ciap beli kek n air kat aku. happu sangat. after asar, aku kuar dengan dye.
memandang an aku nie bukan warga negeri teganu, akujsut bole cakap aku kenal batu buruk je la. apa ag.kami menuju ke sana. dye bwa aku g makan lepas maghrib.
aku happy sangat time dye sing  a song kat aku. dye nie jenis yang macho, xnk arr romantik2 .p ble kuar romantikdye.arrghh, aku la awek paling happy sekali.
aku story macm2 kat dye. masa dye bwa kete aku suke gler usha muka dye. hurm, t aku x blh nak tengok dye ag. sbb kami tak akan jumpa ag dalam masa yang lama. aku x kan jumpa dye , bole kurang an maksiat.
aku happy sangat. p aku nak  famliy aku de sama. bole nyani sama2 birhday song :)
okla. aku dh banyak melalut sangat nie. t semua readers bosan.
btw, tadi aku update kat twitter, x nk mengarang. but here i am nak jugak wat. hahah
xpe la, just this one, coz aku takot ase xcited 2 ilang. :)
that's all from me readers. thankyou sudi jenguk, jeling, jengah
bye. see you soon ! :-D

No comments: