Mekasehhh awak2!

Saturday 8 June 2013

PART 1 - Family day

salam readers. setelah sahabat-sahabat aku bertungkus lumus membuat event family day. buat nyee pada 3 and 4 jun 2013. aku invove part kecik jerr. hehee, thanks alot friends. korang memang hebat. this year family day dibuat di negeri pahang. bangga ooooo. kami buat lain dari yang lain. alhamdunillah kami berjaya. inn shaa Allah ilmu dan pengalaman yang ada disimpan sampai sekarang. ade banyak part aku nak buat entry pasai family day nie. hehee
oke, family day kali nie dibuat  di Taman Gelora, dan kami menginap di UMP( Universiti Malaysia Pahang), dan Gambang Water Park.
semua nie tak akan terjadi jika kira (blogger *cerita hati*) yang banyak berjasa berurusan dengan fasilator-fasilator dari UMP. dan yang paling aku rasa boleh dibangga kan yang merasmikan majlis kami dekat Taman Gelora tuu YB Norol Azali b Sulaiman. iaitu Pengerusi Jawatankuasa Sumber Manusia, Kesihatan dan tugas-tugas khas negeri Pahang.
turut memberi kerjasama adalah PDK Balok, PDK Seri Nilam Cahaya, PDK Seri Teruntum.
PDK nie semua menempatkan kanak-kanak yang kurang bernasib baik. kanak-kanak slow leaner, cerebral palsy, dan macam-macam lagi.
so, meh kita #roll pic kami-kami sebelum berangkat.



pic banyak. aku jerr malass nak edit. banyakk kott. aahhaa :D
oke. next entry akan kau update psai dekat taman gelora. hehe~~

#notakaki: kalau tahfiz sekali pown, tak solat tak guna jugak.

No comments: