Mekasehhh awak2!

Sunday 30 June 2013

PART 2- family day

salam readers. memandang an pagi nie aku takde claz, kul 2 baru nak start..hehhe so, ape ag, meh nak update sikit pasai family day part 2 yang aku janjikan. tapi entry kali nie. aku akan buat seringkas mungkin. sebab aku tao korang semua maleh nak baca. aku lebih suke #roll pic je.hehhe so, kami semua sampai dekat taman gelora. sampai agak awai, and aku salah sowng yang tak tao nak wat ape. hahaa. bukan pe, ngat an makanan dah sampai. bole terus contribute. tak pe, settle semua barang dah di angktu daripada bas. kami dok rehat sat. tunggu punya tunggu dah azan zohor, pe ag. semua gerak pi masjid. agak jaoh la jugak. aku and the other AJK makanan kena stayu untuk tunggu bas bawa kami pi UMP untuk ambil maknan untuk belah petang. so, aku and the others tak dapat join event yang bersama budak2 tuu. sedih ase. tak pe, aku redo.hehhee.. punya la lama dok dalam bas nak sampai ke UMP tuu. atoii, dekat sejam jugak la.. settle angkut barang. sampai je. aku pi solat asar dulu. nasib baik la dan. dah settle semua aktiviti, masih menanti perasmi kami iaitu YB. excited jugak tunggu orang-orang kenamaan nie. hehhe lepas makan-makan dengan YB tuu, kami semua bersurai dah sempat ag snap pic dengan YB dan budak-budak istimewa tuu. ok. cukup aku merepek. sekarang meh kita #roll pic plak.
budak comeii nie petah bercakap. cutee
junior semester 3 dah sekarang nie.
masa ketibaan PDK
pendek &taiko
ada juga aktiviti mewarna
muke penat akuu..
ini orang kuat aktivit-AJK protokol.
AIN GHAZALI
ini orang kuat aktiviti
ATIQAH
ini orang kuat DUITT. hehhe
IZZATI&HANISAH
antara aktiviti lain-BAWA BOLA DALAM SUDU 

see.banyak benda aku terlepas semata-mata nak bawa makanan kat depa. tak pe, aku sanggup berkorban untuk kawan-kawan aku. lagipun aku dah diberi amanah.
see you all soon.

#nota kaki: sakit hati terasa lagi. nak ungkit tapi gitu la..

No comments: