Mekasehhh awak2!

Thursday 4 July 2013

nurse's day

salam readerss. actually nurses day bukan hari nie. dah lepas dah.tapi jabatan aku baru nak sambut.. hehehe

so, here we are dekat blok akademik.and sem aku dapat task buat persembahan BORIA. memang meriah
 arr. hahaha. syokk sangat,ase tak puase menari. tak dapat first takpe. asal an dapat jugak hamperr. huihuihuii. having soo much fun...
and kami dapat kek setiap sowang satu batch. even sem 7 pown dapat jugak.. ase sedih pulak depa nak
tinggai an unisza nie. huhu.. and bermula la aku and kekawan laen sebagai super senior. :D
the, kami satu batch makan-makan dekat cafe baru. makn bersama!

so,meh kita #roll pic sepanjang event berlangsung. nie pic yang ade dalam hp aku jerr. sesape yg xde pic tuu sorry yee. hehee.
comel je an..

saje nak tayang kasut.. akak aku nyee

cian tngku dapat lain dari lain.hahha

bella and shida

ucapan perasmian oleh DEKAN fakulti

prepared untuk BORIA !!

syakira and ros -BORIAAA

kek !! heheh

tengku dan pidot. tuu hamperr nyee

tak lepas pegang hamper tuu.hhee

banyak tuu

say peacee yoooo

SELAMAT HARI JURURAWAT !!

TENTATIF PROGRAM..

that's all from mee. !! see you all soon,bubye!

#notakaki: jasa misi -misi nie banyak.oleh itu, profesion ini perlu dipandang tinggi. :D

No comments: