Mekasehhh awak2!

Thursday 11 July 2013

the story of first ramadhan :D

salam readerss. tup2 hari nie dah hari kedua umat islam seluruh dunia menjalankan kewjipan berpuasa. hebat betoii masa time pose nie. mknan macam gunungg, banyak tak tercakap la. haha.

mengidam pulak :p

sape suke nie?? hehhe ~


so, aku kat sini nak merepek meraban pasai my first ramadhan. siyess aku excited gilerr. mne tak nyee,berbuka pose dekat masjid. tak keluaran duit. hehe~~

sesaje, nak try kurang an bajet. aku, wawa n iena pi la masjid. dalam kui 7 gitu. siyess hari first nie ramai sangat orang. tanya siti, ada dalam 300 orang yang datang. siyess, tengok muke sukaelawan tuu semua penat-penat. takpe, demi dapat pahala. :D

aku bangga dengan mereka. oke, actually (dah macam puan ong) haha ~~. aku nak cerita sikit. lepas je solat isyak, aku dengan penuh ketidaksabaran nie nak buat solat tarawikh. hehe:D

tup2 masa rakaat ke 5, ase nak tumbang. aduuhh, takboleh jadi nie. dengan terpaksa. aku pi tandas, abesh semua aku muntah mknan tadi. siyess ase tak larat sangatt. sedih tak dapat buat smpy abesh. :'(

balik bilik aku muntah untuk kali yang ke2. letihh sangatt. aku anggap semua nie dugaan semata-mata.
takpe, Allah sayang hambanya. :D

#notakaki: hopefully aku sihat untuk jalani ibadah puase tahun nie. :D

No comments: