Mekasehhh awak2!

Sunday 7 July 2013

pose mai lagii. !

comeii an. macam laki bini an. tak sabo nak kawen.eheee~~
salam readerss. siyes time nak pose nie laa badan ase nak demam bagai, sakit tekak bagai. hatoiii. payah la.. assignment banyak ag tak siap. huhu, now trying my best to cure and enegetic like before. hehee.
so, semua mesti tak sabaq menanti puase yg ade 2,3 hari lagi nie. mne tak excited, hari rabu dah pose cheq oiii. haha. nampak tak ke-excited an aku., hihiii. hopefully aku and kekawan serta family aku dipertemukan dengan Ramadhan sekaligus Syawal kali nie. happy sangatt!!.

rinduu nyee nak solat terawikh berjemaah. rinduu sangattt.:D

tapi kekadang sedih jugak. mne tak nye, hari first Ramadhan dah kena pose and buke tanpa mama and abah and adik-beradik. sedihhh.. =,="

hari pertama pose la paling bestt., masa kecik dulu, ape nak makan semua mama masak. mesti best. yang pasti ayam percik mesti abah beli. ske3!!rinduu nyee.

bila dah dok u nie, nak beli mesti kena pikir 2,3 kali. duit tuu. bagi aku yang memang asal kedekut sikit, dok pikir kalau beli membazir. selama nie,ape aku nak beli mesti aku pikir dulu. huhuu.

so, Ramadhan dah makin dekat, amalan mesti dipertingkat. semoga semua mendapat balasan syurga hakiki. :D

sampai kat sini dulu, see you all soon.bubyee!!

#notakaki: perkara yang dirindui adalh makan bersama dan beramai-ramai dengan family dan adi-beradik. :'(

No comments: