Mekasehhh awak2!

Wednesday 20 November 2013

second return`

salam readerss.
aku siyesss banyak nak storry nie. yang banyak taiping error tuu sorry laaa yee. ahaa
excited terlebih pulokkss. hahhaa :D
ok, let see, hari nie nk merepek meraban pasaii satu event yang dah lama dah (*siyess lama)

tarikh: 31. October. 2013
tempat: Kelantann ",
macam skema jerr an. haha, well, actually event tuu adalah melawat Jabatan Psikatrik dan Kesihatan Mental HRPZII, Kota Bahru, Kelantan.
oke, meh roll antara pic masa sampai dekat hopst tuu.

see, kelantan :))
pastuu, kami dengaq taklimat dari matron Siti Ropeah. actually Unit Rawatan ECT, Wad-wad niie dah lama ada, sejak tahun 1952, (*macam yang di beritahu)
lepas tuu, taklimat daripada Encik Mohd Kamal , penolong Pegawaii Perubatan. taklimat pasaii ECT (electro convulsive therapy).
Ect nie meh aku story sikit pasaii apa. dye nie untuk patient yang tak bagi respond bila bagi ubat (*pesakit yang mentall jee tao). dan banyak lagii

lepas tuu,kami makn-makn dan time too round2 uniit tuu. meh roll pic #roll !

yang bendaa lah kat pc tepi tuu, antara benda yang dihasilkan oleh pesakit. kreatiff an :)

makan nasi kerabu, kelantan

we are nursess :)


 well, lepas habis diperkenal an dengan banyak barangg kat unit tuu. kami minta diri and balikk :)
pujuk punyee pujuk, puan bagi kami spent time pergi Parkson and Pasar Siti Khadjah (*ase nyeee)
dan  yang tak boleh belah, boleh pakaii baju uniform, haha, biasa tak booleh.. weeeeee :))

so, roll last pic aku dan mek nina dekat depan signboard unit tuu..


that's it from me. nanti aku catch up ag current event :0
see you all soon,bubyee!!

#notakaki: ase lapaq laa hujan-hujan nie. btw, aku sakit hat dengan someone.
               : "aku kawan dengan orang yang nak kawan dengan aku" thanksss

No comments: