Mekasehhh awak2!

Friday 5 April 2013

Maera Ismail Giveaway 2013

salam readers. hari nie aku tinjau semua blogger. and aku terpandang satu entry kat blog nie. wahh!! ade blogger nie buat giveaway la. syarat nye mudah dan aku dah pun follow. hehe. sesape yang berminat boleh usha blog maera ismail. semperna birthday mama aku 05/04 sama tarikh dengan giveaway nie dibuat, so klo aku ade rezeki dapat shawl tuu, akan aku bagi mama sebagai hadiah.

maklumla aku student yang selalu dihimpit kesempitan lebih-lebih lagi berkaitan dengan duit. uhuu.so, syarat yang aku belum penuhi. aku kena letak pic kat bawah nie.meh kita #roll pic tuu.

see.semua dah aku penuhi.hehe. so hopefully ade rezeki.inn shaa ALLAH.
oklh readers, aku kena pi praktikal esok. shift pagi tuu. see you all soon,bubye!!

#notakaki: badan ase tersangat tidak sihat :'(

No comments: