Mekasehhh awak2!

Saturday 11 May 2013

special post !

salam readers. memandang kan cuti mengundi hari ini. aku nak spent time nak mengupdate blog.
dalam hujan renyai bak air mawar direnjis pengantin,aku kesejukan menaip, hehe.( tetiba pulak :p)
ok, today aku nak say aku TAK MENGUNDI !!. sbb aku still tak cukup umur. hehee.
so, hoping sesape yang boleh mengundi kena la pilih yang terbaik untuk dun dan perlimen masing-masing.

aku merepek meraban kali ini nak story pasai ketua kesayangan aku. sape ag. MISS SHAKIRA NAZLEEN.
esok bersamaan 6 MEI 2013 birthday cik yang takut lipas nie. hehe, kalau bab lipas jangan la bagi kat mek sorang nie. gerenti menjeit.haha.
so, kira. ini special entry untuk hang. sperti yang pernah di minta dulu..haha
special wising for coming birthday girl :D
i. happy birthday ke 20 my dearest friend.
ii. semoga apa yang dihajati tahun ini mendapat keredhaan NYA.
iii. never give up, study smart, kekal an kecute an awak tao. hehe.
iv. make sure you happy, berbahagia di samping orang tersayang (ehemm2!! hehee)

#benda dah lama taip, tapi dok tersimpan.sorry yee kira aka blogger cerita hati
ok, itu saje dari aku..see you all soon, salam

nota kaki: aku nak exam nie weyhhhh ! arghh










1 comment:

iamcikmisi said...

ida !! labiuu ida ~ nomu99 saraneghaeyo ~ speechless >_< ~ tenkyu