Mekasehhh awak2!

Friday 29 March 2013

kenduri again :D (makan FREE!!)

salam readers. haii semua...salam jumaat untuk semua kaum adam. nampak hencem berbaju melayu. adik terpikat dah nie (* saje mengedik :p). hahahaa
today aku pi makan free lagi. ape ag. kenduri la. mostly masa cuti sekolah nie la ramai family yang buat kenduri kawen.mane taknye. semua sedara mai balik. mane tak berturut-turut buat kenduri. and aku sebagai student yang tidak dibayar gaji dan tidak ditanggung oleh biasiswa dan sentiasa kering (duit), ini semestinya peluang kekemasan untuk menjimatkan duit.

tapi ape yang tak best GEMUKK la aku. arggh !! mane tak gemuk, lauk semua berlemak bagai.boleh hypertension aku. lauk daging gulai je banyak. tak lagi ditambah dengan nasi minyak orang kawen. sedaap,tapi tuu la.haha. tak pe la.lepas nie kena try kuruskan badan. makan dan senam kena seimbang.

today kenduri dekat umah pidot. alaa, dekat je kat luar pagar uniSZA je nie. kami naek van KUNYIT dengan bayaran rm2 pergi dan balik. rumah pidot depan dye pantai. kalo la tak panas tadi memang aku dah pi sana. wat titanic sikit.hehe.meh  #roll pic aku and other dekat sana. kami pi 9 orang. + dengan shida, syafiq n hilmi yang naek kete HILUX shida. :D


ini semua yang ade. kecuali himi n syafiq
goodie beg yang kami dapat :D
suasana diluar

hantaran. aku paling suka yang bunga tuu. nmpk unikk
 hahaa. pengantin laki tak ade. semua pergi solat jumaat. tapi lepas solat jumaat baru ramai mari ase.memang aku makan kenyang-kenyang tadi. pastuu ade pencuci mulut cendol. aku tak sempat makan.kempunana ! uhuuu.
oklah, meh # roll  pic gaya-gaya kami posing :)
posing sat :-0

aku and nisa berjubah.

makan nisa makan.hehee

kami


yang nie aku tak edit sangat(just frame je)

kami cipta kenangan

oklah, mata dah ase berat sangat nie.time tuu sleep
see you all sonn,bubyee

#notakaki: kepada kekawan aku yang tak suka aku masuk pic dalam blog nie gtau layee,jangan cakap belakang. aku just nak kumpulsemua kenangan yang ade sebelum kita semua bawa haluan masin-masing :)

No comments: