Mekasehhh awak2!

Saturday 25 May 2013

finally. finish.haha

salam readers. alhamdunillah. selesai sudah exam aku untuk semester 4 nie.tak sangka pulak aku dah nak masuk tahun 3 nie. haha. setahun je laginak abesh.
hati sangat berdebar menunggu result. huhu. tawakal je la yang aku mampu. aku doa an untuk semua sahabat-sahabat aku.
dah secara official esok mula praktikal balik dan yang paling tak suke. kena masok 2CD . sumpah, aku benci wad tuu. bukan sebab patient, tapi sebab staff nurse yang suke menuduh. letih rasa.

tak pe, aku redo. nasib baik dua hari je. tak la terasa jugak.hehee. sekarang rasa tak sabar nak balik rumah pulak. masih menuggu waktu2 keemasan itu.. tanggal 13/06 habish praktikl. hehe.
oke, nak story something nie. masa time minggu study week, aku gadoh la jugak dengan "si dia". aku nie dah la tengah datang bulan. tension ase. malam tuu takboleh nak study. thanks to ALLAH sent me a very special people in my life. i usually call him, SINAR. haha, aku kenai dia masa dekat PLKN. dia la jadi doktor cinta aku. thanks yee sahabat. aku sangat hargai semua itu.
and at that time, aku bila sedih aku akan melukis. hee. meh #roll benda aku lukis.jom!

comel x? hehee
hahha. ade ag benar nye. tapi malas nak tanyang banyak2. haha. oklah, im watching movie now.
see you all soon. bubye!

nota kaki: im hoping to see him. but will not happen. his father just like "kraken" in Jack Sparrow story. hhehee

No comments: