Mekasehhh awak2!

Wednesday 29 May 2013

two days before :D (mood rindu my abah)

salam readers. hari nie aku nak update entry blog sikit.hehe. two days before, aku keje shift petang. time rehat aku n firah pi makan kat kedai sebelah hospital. dengan rela hati kami terpaksa hidu la bau-bau asap rokok pakcik and abang-abang yang tak berapa prihatin. termasuklah dengan pakcik dua orang sebelah aku and firah.
dalam tunggu makanan sampai, dengaq la pakcik-pakcik tuu sembang. pasai anak study kat mana, pasai nak kawen an anak-anak la. dengaq depa sembang lagu tuu, aku teringat kat abah. kompem abah aku pown kalau jumpa kekawan sembang pasai anak. mesti abah aku bangga aku inn shaa Allah kerja sebagainurses. nak aku misi la !! hehee.terasa rindu pula kat abah.
ok, berbalik pada pakcik tadi. aku dengan berusaha nye makan mee sup yang panas tuu, semata-mata nak kejo waktu asar.  time tuu tak solat lagi kot.. huhu.
selesai makan, pakcik yang sebelah firah mula la nak sembang, kami pown sembang la sikit,pasai kami study, praktikal,stay kat gong badak.and bla~bla~bla~.
sembang punye sembang.kami nak minta diri, tup-tup pak cik sebelah aku "dik,kira sekali lah" waahh!!! pakck tuu belanja kami. alhamdunillah, rezeki kami murah sangat. heheee~ aku yang tengah berjimat yang teramat nie tersengeh la. hehe. thanks yee pakcik. aku time tuu memang duit ade rm10je. ase bersyukur sangat.
macam-macam cara Allah bagi rezeki untuk hambaNya. bak kata firah. "memang patut pown pakcik tuu belanja, buat bayaran kami hidup asap rokok pakcik. hahaha.! (melawak jerr).
terima kasih yaa pakcik. alhamdunillah.~~
 that's all from me, see you all soon, bubye!


#notakaki: malam sedara ika belanja nasi pattaya. rezeki aku sangat murah hari tuu. terima kasih yee ika !

No comments: