Mekasehhh awak2!

Saturday 25 May 2013

topap dari RM10 tinggai RM3 @,@"


pinjam kat makcik google :D
salam redaers. tadi dalam pukul enam lebih,aku call akak aku. bila dah bercakap mula la, abesh semua rahsia keluaq. haha. akak aku kat taman permainan upenyerr. dok bawa adik aku maen.
sumpah aku lupa semalam birthday adik aku no 4. cian pulak. sorry la dik, akak lupe laa. haha, nak exam nyer pasai. smua bnda lupe.. sampai nak makan pown takde selera. uhuuu.
akak aku dah la guna maxis, aku celcom. mana tak telan uit. parokk!! xpela, demi melepas rindu.hehehhe..
syok nye bercerita, keluaq la pasai MAMAT GIANT sowng nie.kawan akak aku(bole plak an).eheee
aku ngat an dye tak ske mamat nie,tup2 dya habaq kat aku "sayang kott" .omo omo omo(wat mke gelabah sikit).pecah perut aku dengo.hahhaa, ade aty jgakkat dye yee. haha. bole lak pk pasai nak beli hantaran bagai.hehe. bahaya tahap teruk nie.hehe.

sembang2, aku pown dah tak larat nak gelak.so, aku say bubye.call mama pulak. nasib la no tel umah no cel. tapi kredit aku melayang jugak.sob..sob.. sedih.
heheee, so aku terusa an berceloteh ngn mama aku.banyak bnda yang keluaq.pasai SINAR pown ade.nak tao sape sinar.baca entry aku yang before nie.hehe.maleh aku bg link.bukak sendiri.:p
and the most thing mama sembng adalah pasai duit. uhuu,aku sedh bila pikir pasai duit. bukan orang kaya la katakan. uhuuu..
tapi rezeki ALLAH ade dimana-mana an.so,no need too worry. :D. hehe, see, aku guna kredit aku hanya untuk family. belum ag aku call abah.t mesty abah action cakap ganu.hehe. really miss those momment.
"si dia" kalau nak mesej, dia akan topap an kat aku. and that's the good site of him. dye kata,uit mama n abah guna untuk family. nak mesej,tnggu dia topap.:
haha,ok lah,penat dah aku tekan benda alah nie. today aku keje petang wad 7cd.
the moral of the story,JANGAN kedekut dengan family anda .hihiii
see you all soon,bubyee

nota kaki: dok baring sambil menaip. class an.hahaha >.<

No comments: