Mekasehhh awak2!

Monday 2 June 2014

Setelah dua tahun tidak bersua muka.Lotss of LOVE

salam readers. kali nie, entry aku last untuk minggu nie. siyess terasa bahang nak LJM dah nie. haahaaa.
soo, aku nak merepek meraban pasaii member yang dah lama gilaa tak jumpaa. anak pakcik Zakaria nie sorng. dulu member kami (dan still lagi sampai sekarang) haha. okey sambung balik. dia dapat SPA sebagai MA.even tak sama coz, well,kami still dalam bidang yang sama, perubatan.

sumpah rindu. dulu masa dia nak pergi, aku siap perli2 lagi. lebih kurang cam nie laa ayat aku.
    "wani tak yah arr g, dah arr tak pernah praktikal sama" (**dengan muka yang terasa nak bagi penyepakk!) <---- okey, itu hiperbola sangatt. weeeeww!!~ lalalla
 so, at the end dia bakal MA yang berjaya Inn Shaa ALLAH and aku dan mereka yang lain bakal2 SN yang berjaya, Inn Shaa ALLAH.
 untuk mek wani,
-stay pretty
-stay cool
-stay lawak
-stay periang
-stay happeninggg
-stay lovely
-stay remembering us tao <----- nie PRIORITY sekali. hahha
-stay contact with us ! (Nursing Batch 2011/2012)
#segala stay tuu pastikan kau tak ubah okeyy. hehe
hope too see you again wani.  >Rembau- K.Terengganu <

nak kenai sapa wani kesayang kami. meh review gambar. *** sorry !! aku curi gambar insat korang2. hahha

gambar yang dicuri dari insta tengku, najwa n wani.
mekasehhh ! hahha :p
nie sebenoo nyyee nak lompat. tapi tak jadi. hahah
just sebagai kenangann !!

lupa nak gtau yang mana satu, ehee,
kalau pic atas tuu yang pakai baju kurung, yang tengah duduk.dalam pic curi tuu dari insta wani. heheheee itu lah WANI REMBAU kamii ! heheeee
okeyy, sampai sini dulu entry aku kali nie.see you all soon, bubyee !!

#notakaki: kawan dan sahabat dua perkataan yang sama maksud tetapi lain meaning nyaa. hahha !
ting tong sudah. selamat malam semuaa :))

No comments: