Mekasehhh awak2!

Thursday 21 March 2013

baru nak update? sorry

salam readers. haai. sorry sangat lama tak update.
aku nie dah masok praktikal balik nie untuk semester 4. haha, see?? bpe lama aku tak update this blog. soo sorry dear. tipu2 sikit habuk yang ada. ahaaa
so, mai sat aku nak story morry pasai aku sikit. mesti semua rindu an aku. hehee.
now, aku sedang praktikal around tganu. as usual. every sem nie aku wajib praktikal so, tak yah la nak wat muka pelik sangat. hehee

sekarang dah masuk week 2 aku praktikal dalam community. memang best, dapat maen ngn budk2 but as 4 me aku lebih minat emergency. dnt know y? inn shaa Allah one day i will :)
so, aku praktikal kat klinik and sekolah. this sem group praktikl aku sangat gempak. sbb ade sorang blogger merangkap ketua aku miss kira nazleen. hehe atau  u allz nk usha bog dia just klik  kat sini. mek nie dia selalu gak update. ehee :D


see. aku dah melalut banyak sangat. so,mesti semua pelik kata misis, tapi g sekolah. alaaa, bebudk semua an nak kena check. so, instead off g clinic y not we all misis2 cute come to them. just nak check jee. ahaha. macam2 ragam bebudk nie. kelakar pown ade, especially time nak cucuk. sangatt mencuiit hati. ahhaha # roll pic depa jom. :)

budak tahun 1. aktif sangatt

pn rohimah. syok dngo sore pn. hahaa.#even aku takot ngn dia. @,@

budak comell. haha

alahaii cian kena cucukk

nak pe cer psai pic nie. baca kat bawah noo. ahah
see. banyak ragam budak2 nie buat. pasai pic kat atas nie. tgh bagi helath talk pasai smoking. yang angkt tangan tuu semua pernah isap rokok. tak sangka ramai jugak budak tahun6 nie isap rokok. but bila ditanya mostly rokok daun jee yang dihisap. tak de bajet la tuu.hahaha

jom kita #roll plak pic ahli group aku yang present pasai health talk. mosty kami story pasai kutu, hygiene and haid :)

semangat siti talk pasai haid

firah and kira dlam kelas tahun1

firah demo pemakain pad. *bapak berani aku msok an dlam blog. haha

siti and kira pasai haid

ekin bagi health talk melentik2 badan.hahah
ok la.. ase nye dah panjang berjela dah aku tulis nie. nanti bile free and plus2 aku rajin im updating ape yang boleh. haha..tht all from mee.. see youu soon..bubyee~~

No comments: