Mekasehhh awak2!

Saturday 25 May 2013

ENTRY AKU SIMPAN B4 EXAM [luahan hati di kala nak exam]

salam readers. hari nie aku sedih yang teramat sangat. apa yang buat aku sedih sangat tuu maaf aku tak boleh nak story, terlalu private bagi aku. sedih sangat bagai ada pisau yang menusuk.
bukan aku nak nak buat ayat puitis, tapi benda betuii. dan juga aku minta maaf sangat buat entry nie dalam keadaan yang sedih. kalau boleh aku nak fokus pada exam,p aku kena luah an untuk dapat ketenangan.

malam tadi air mata aku jatuh lagi, disebabkan seorang lelaki. mungkin betul apa yang dikatakan oleh ustaz masa majlis restu ilmu, CERAI kan semua !!
tapi mujur aku ade ALLAH yang sentiasa membantu hambanya. aku ingatkan diri aku yang ALLAH sangat sayang kan aku. aku tao semua benda adalah cubaan. aku redo.

ALLAH juga hantar seorang sahabat yang sangat caring dekat aku. thanks untuk sinar. dia seorang lelaki yang aku kenai masa PLKN. dia tao bila aku sedih. thanks KAWAN sanggup berhabis kredit untuk aku, tanya khabar aku. thanks sangat2 . aku hargai sangat.

bukan aku nak bangga diri ada yang caring pasai aku. just that dia sekarang dah macam DOKTOR CINTA untuk aku. dalam aku berkawan ada batasnya. tak semua hal peribadi aku cerita, cukuplah sebagai melapangkan rasa dihati.

sebelum dia call, ada satu benda yang aku buat untuk hilangkan stress dan kesedihan. tak ramai tahu aku suka sangat melukis, tapi ikut la kalau jadi ke dok.heheh.
aku rasa time melukis la semua benda hilang. aku fokus dekat satu benda ja. aku happy sangat time tuu.
bila stop aku teringat and those tears come back again. never stop torturing me. really im in pain that moment.
i keep moving on bila teringat satu benda yang kawan aku bagi masa dekat MRSM

" When ALLAH close one door for you, HE actually opens more doors for you"
oklah, sampai sini je la aku meluahkan perasaan. dnt worry banyak benda yang menceriakan hati aku.
siyes aku happy dan tenang sekarang. see you all soon, bubyye!

nota kaki: aku tak kan balas mesej kau sebelum you apologize !

1 comment:

iamcikmisi said...

aloo.. dont sad2 my dear ~ hehe ! tomorrow will never die .. ~ he will ask for forgiveness later , believe me ! hehe ~ :) ~ redy nk pektikal neh .. haha :P