Mekasehhh awak2!

Wednesday 27 March 2013

born day untuk teleng :p

salam readers.. ape cerr semua. kali ini aku nak merepek meraban pasai bday pulak.
today bday kawan aku. housemate sendiri. actually aku kupa bday dia. tak plak nak jadi org pertama yang wish. ale-ale, shikin yang jadi orang pertama. tak pe la, baik aku jadi ornag terakhir yang wish kat ko. aci la an firah.

nama bday girl today ialah NUR SYAFIRAH FADZIL. mesty semua pelik aku letak teleng kat tittle. disebabkan satu adegan masa group dia buat role play. boleh plak dia berlakon jadi budak cacat sikit. siap buat aksi teleng bagai.hahahahaaa.

memang kelakar. so,to my friend, selamat hari lahir yang ke-20. semoga apa yang dihajati dapat dicapai. ingat ALLAH selalu. and ingat hang selalu ada kawan nama dia ida. (eh? aku la tuu). ehee

nak kek untuk hang firah ! happy birthdaay :) #roll

comel kek nie. hehee




nak jugak..cm sedap jee.heee


 haaa.banyak nyee kek.kalo dpat kompem gemokk.hahah

nie dia. firah a.k.a itik.@ teleng :p


oklah, nak tdoq petang sat.see you all soon.. bubyee

#notakaki: baru dapat injection HPV dose ketiga. tak la sakit sangat lepas kena cucuk. seyess tak sakit. heheeee. masa ubat masuk je sakit :)

No comments: