Mekasehhh awak2!

Thursday 28 March 2013

bulan kelahiran? aku bulan 10. ehee

salam readers. yesss! ade idea nak up date ape this time. haha. aku balik awai today.so, sape2 yang hati busuk macam bangkai tuu kalau tak puas hati sila berurusan dengan my clinical instructor. arigatoo.








ok, meh kita tinggai an sesape yang hati busukk ! aku nak story pasai bulan kelahiran. yang pasti aku lahir bulan oktober 24. sekarang aku still 19 . YEAHH!!. haha.(*padahal dah tua). hehe
aku bukak fb sat nie and de terbaca satu link nie. pasai kajian yang dibuat oleh Dr. Fadilah Kamsah. pasai rahsia bulan kelahiran.

sangat la menarik dan mostly apa yang dinyatakan memang betul. so, sesape yang lahir bulan 10 macam aku. kurangkan sikap BOROSS !!. (*aku ase aku boros beli maknan je). hahaa

nie la sedikit sebanyak untuk bulan 10. nak tengok untuk bulan lain boleh klik kat sni :)

suka sembang. suka org yg sayang padanya. suka ambil jln tengah. sangat menawan & sopan santun. kecantikan luar & dalam. tidak pandai berbohong & berpura-pura. mudah rasa simpati,baik pentingkan kawansentiasa berkawan.hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.cepat marah. macam pentingkan diri sendiri . tidak menolong org kecuali diminta. suka melihat dari perspektifnya sendiri. tidak suka terima pandangan orang lain . daya firasat yg sangat kuat (terutamanya perempuan)suka melancong,bidang sastera & seni. pengasih ,penyayang & lemah lembut romantik dlm percintaan mudah terusik hati & cemburu ambil berat tentang org lain.suka kegiatan luar. org yg adil, boros & mudah dipengaruhi persekitaran mudah patah semangat

see..mostly tepat pasai diri aku.hehee.
alright, see you all soon.bubuye!!

#notakaki: aku baru sahaja kehilangan pak long aku malam tadi. rasa sedih masih lagi ada.tapi banyak mulut yang memberi nasihat dan membuatkan aku tabah untuk mak long sekeluaga.
sedekahkan lah AL-FATIHAH buat arwah pak long aku. semoga dia ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.aminn ~~

No comments: