Mekasehhh awak2!

Tuesday 26 March 2013

merah muke saye ! maluu @,@"

salam readers. hari ini aku still praktikal. no wonder la banyak masa an.haha.
ok, today aku nak merepek meraban perkara yang agak memalukan la. benda nie dah lama jadi.
aku just teringat tadi.so, ase nak la share utk korang2. haha

petang hari khamis biasa ade pasar malam dkat luar u aku nie. so, aku and others pi la sana. nak makan pnye pasai. time nak gi semua ok jerr. takde pape yang aku ase boleh wat aku emo. haha
then, masa nak balik la yang tak boleh belah nyerr.

ade la satu kete nie. dibawa oleh mamat2 hott (la sangattt). tetiba sowng dari depa nie jerit.
"hey, duit 10 henggit sape jatoh tuu?' sebagai seorang manusia, aku and sowng ag kawan automatik mencari duit yang jatoh. kot2 la duit kami.
nak dijadikan cerita, dok kami tertuduk2 bagai ayam dok patuh atas tanah, dengaq depa dok gelak, memang PANASSS jerrr aku and mmber aku sowng ag. maluuu kott. mne ade. depa buat maen ke kami. maluu....

balik bilik, dok cerita pasai benda nie ag. hahaha..maluu. ase2 nye lepas nie kalo de org cakap cm tuu agak nye aku tak paling dh ase. mengimbau balik kenangan tuu agak la serik nyerr. maluu. haha

aku ase mostly pernah ase jugak an. haha, bila terpikir or teringat balik benda nie, aku akan pikir balik. ape yee yang akan dipikirkan oleh mamat-mamat tuu bila tengok kami dok tertunduk-tunduk mencari benda yang tak ade. hmm, jangan dipikir kami nie mata duitan sudah. aku ase semua yang terjadi just satu reflex. semua mausia akan buat macam tuu bila benda sama jadi.hehe

#notakaki: aku dapat satu hadiah dari kira. suke2.!!. kalendar 2013. sangatt la cantikkkk.
blkng kalendar. senang sikit nak kira temujanji patient
meh kita #roll
ini muke depan dia.lawaa :)

hahha..cantik an. and sekarang aku masih meninggu penanda buke dari kira (*muke tak malu btoii aku nie). hehehheee
ok,see you all soon.. bubyee

No comments: