Mekasehhh awak2!

Sunday 24 March 2013

mama nak kawen :p


salam readers .bertemu lagi.memandang an aku tgh praktikl dalam komuniti, so leisure masa nie banyak sangat. so, sebagai yg ske buang masa tengok cte or movie2 melalut (* padahal baru je tgk.) ahaa..
aku nak merepek tapi tak berapa meraban pasai weedding !!!oh siyess aku ase nak kawen bila aku tengok orang kawen. bak kata kira ( my fav blogger) kawen sehari je la, pas2 ceraii. (Oooppss !!. bergegar tiang Arasy). grrrr, mintk jaoh la ~~ aminn ~~~

cte dye cmnie. semalam bersamaan (23/3/2013) aku baru je pergi majlis kenduri ustaz aku. memang sangat tak expert yg pihak ppuan sep2 loded. nasib hadiah yang kami org bagi bole tahan mewah nye. kalo tak buat malu jerr. haha. majlis kenduri nie la yang ke 2 aku pernah g setakat 2 tahun aku kat tganu nie. aii, maklumlaa aku nie hanya merantau negeri orang.

nie raja sehari untuk hari tuu.. sangat sweet.bagai pinang dibelah dua pulak. ahaha #roll

ustaz ku malu2 pulakk

ha..ini ekin merangkap drebar akuu and others

ini sep2 kami yang pi. semua ade 10 org. 2 biji kete pi..

happy sangat pasangan 2 nie.sweett !

ok..yang aku letak anak panah tuu kira (blogger).
 cehhhh.kira amek berkat orang baru kawen.nak kawen jgak la tuu..hehhee :D
hantran utk ppuan. gila laa... dpt barang mahal saje

itu aku yg bertudung kuning. cantiknye tidak. manis nye ade. *puji diri sendiri, spe ag nak puji*

pelamin dia sangat la cantikkkk

yg nie hantaran untuk lelaki. secret resipi tuuu...

ok...setakat nie semua memang lawa. and masakan pown boleh tahan. sedaapp. ( sebab dah lapo sangat). ahha
sekarang merh #roll pic kawan aku yang tunang. mcm dah kawen.ada pelamin bagai.. tapi nampak sangat elegent:)
oooppss tersesat palk..nie adiah yg kami bagii. cantik takk
nie baru betoii kawan aku tunang

nie plak jemputan kawen yang aku jumpa dekat kd maju jaya. cantikk laaa

pelamin rumah ustazz. sangatt lawa..i like itt
ok. sampai sini je la..mekwa nie dah bising. see youu soon.bubye!!

#notakaki: aku taksolat lagi nie.moh la kitaa. :)

No comments: