Mekasehhh awak2!

Tuesday 24 July 2012

majlis taaruf..formal & informal..~

salam readers...
sorry la..aku baru nak cite pasal bnda nie..hehee....1st2 dapat tasks nie agk menakutkan..hahah
mne tak nyerr..aq jadi bendahari....takot arr, takot aku wat something dengan amanah org..takot sgt..
tp rmai kawan2 aq support aq..
at the beginning, ajk taaruf nie agak kacau bilau..dengan proposal yang bercelaru...huhuu..
at the end, kami ( aq, mazni, hilmi n shiha) dapat tao proposal 2 de msaslah..
so, we all decide nak jmpa dekan..
perasan aku time 2 berbelah bagi...sama ada takot..@ gembira..
takot de msalah dgn proposal 2..mmndng an tarikh x kompem..
happy sbb dpt gok aq jmpa dekan...hahah..:))



at least, aq nk kongsi pic2 dekat majlis taaruf nie..
ang yang paling membangga an..DEKAN maii majlis aku..haha..xblh blah..:P
happy sangat..!!!
and kat sini aku selitkan juga, pic2 time kat lagun kuala ibai..untuk majlis informal..

last but not least..
aku nak remain diri aku n others...belum tentu kita x blh buat....HARUS PERCAYA PADA DIRI...
THAT'S IMPORTANT. !!

enjoy pic !!.salam~~
inilah kami....nursing semester 3 2012/2013

bersama adek2 junior semasa majils taaruf informal

posing itu penting..hahhaa..

kami2 lagi..

aku and budak "gedikss"

o0oopss!!..terlebih posing daa..~~

me and my adek angkat..!
sorng g mne enth..haahh:D
p/s: thanks 4 all the hard work..really apreciate all the effort 2 make all this things succes..

at the end..aku diundi oleh rakan2 aku untuk jadi pengarah program bagimajlis berbuka puasa nursing..
penat x abesh ag...dpt tasks baru..huhu..
pape pown..insyaALLAH aku akan cuba untuk menjadi yang terbaik...
oklah, sampai di sini coretan aku..x larat nak mengarang dah...
see you all later..)

No comments: