Mekasehhh awak2!

Tuesday 24 July 2012

sedapnyerr...

salam readers....haiiii...
hahah...ary nie aku happy sgt..x tao npe..mybe sbb prubhn hormone kot..hehe..(just kidding).
bukan ape..aku rase happy semacam..aku ade kawan2 yang sangat2 sporting..perangai macam budak2..
aku happy sangat dapat kawan macam hampa semua.. x lupa jugak dekat member aku kat sekolah2 dlu..(mrsm, smkti)..
dalam hidup aku pernuh warna warni..semoga warna yang ALLAH SWT bagi 2 sentiasa bersinar dan bantu aku kat dunia sampai akhirat..hehe..
ary nie 2 ,3 kali jugak la aku bermadah pujangga..hehe..
next! mai tengok pic2 antara kawan2 aku yang sangat sporting...
yang x dok 2 bukan x nk letak..aq x amek ag pic hampa hok candid..t la ya..ehhehe:))#

#roll ~~
we all at MRSM PASIR SALAK tercinta:))
fiqa, huda, aen, n aku

my roomates di mrsm..miss u all!!

aku n "gedikss"

ros and sora!

my penolong :)
miss kira:)


candid..! semua nkpimakan time nie..haha
claz x dop!:)

posing dlub4 tarawikh..:)
izzati peace, kira, ros, put3

firah @ itik n ika@ gap2

antara2 kawan2 aku...my bendahari n "gedikss"
 
klh. see you soon..bye~~

No comments: