Mekasehhh awak2!

Friday 27 July 2012

rezeki di pagi sabtu..;)

salam readers..... entry kali nie aku nak story toy sikit pasal rezeki..
rezeki ALLAH SWT sentiasa ada dimana2..and alhamdunillah rezeki aku tersangat murah...de sahabat aku nie bagi popia goreng dekat aku and izzati tazkirah (nama manje2!) sangat bersyukur..actually,aku tak sangka pown yang dia nak bagi..time 2 aku just story2 ngn dia ++ izzati tazkirah pasal makanan..kami just story2 kosong..kebetulan, sahabat aku nie stay kat terengganu..so, senang la dye nak balik umah..dia de janji nak bawa kan popia goreng..hahhaa..
aku tak mengharap pown, dah lupa dah..
tup2 pagi nie dia datang bilik aku membawa rezeki yabg tidak disangka2..betul la cakap tok aku belah mama, rezeki kita nie ALLAH nak bagi macam2 cara..kita boleh bangun tengok matahari terbit dh dikira rezeki 2..yang tido 2 x de rezeki la nak tengok banda 2.hehe..tetiba rindu pulak kat tok..tok aku nie ~~ banyak bagi nasihat kat aku..even aku nak xam pown aku col mntak tok doa kan cucu dia yang jaoh di perantauan nie.haha..rindu ase nakbalik umah..:)))sabo2 , balik raye yee..~~
berbalik pada sahabat aku nie..thank you sebab bagi popia goreng 2..sepalstik ag nanti aku bagi dekat izzati tazkirah..sahabat aku nie aku panggil nina..dia nie 'GEDIKSS' jugak sama macam najwa..ahahha!!
(maen jerr :p)
so, meh kita roll pic popia 2...ee....nasib la aku pose,klo x dh lama aku bantai popia 2 sowng2 ...sabo2!..
bulan pose nie..hahaha

#roll
popia yang diberi.. !! thank you ~~
meh kita roll plak pic nina

#roll
nina n siti..hok gemuukkss 2 nina arr,,haha:D
hehe....aku masih menungu masakan petai dari nenek nina..haha,,,
kempunan habaq hang..hahah..:D
ok lah,sampai disini coretan aku kali nie..
bubye !! see you soon.:))

No comments: