Mekasehhh awak2!

Tuesday 24 July 2012

thankss to my beloved sister..:))

salam readers....
aku happy sangat hari ni..hehe, bukan ape . beg yang akak aku janji an dh smpai and selamat tiba kat tangan aku..haha..
thank you akak...hehe..bukan selalu aku dapat barang2 daripada dia..hehe..happy sangat..
sebenarnya aku dah lama suke beg 2..tapi..duit x dop.. ble tengok akak aku pakai..
aku try arr bodek..last2 dapat..hehe..
and sebagai pengganti, aku nak beli tudung kat dia..dh tudung la murah sikit kat terengganu nie..
akak aku nie selalu gak arr beli barang2 kat aku...adi, dye nie je..KEDEKUT banyak oo..
hahah..
lastly...to my sister..thank you soooooo much...carring kat adik ang nie.haha..
sangat2 happy..;))

p/s: sayang akak ketat2..

k, bye!

#roll pic jap!..(my new beg!!!)
bahagian depan...oren 2..haahah

aku tak tao benda ape nie..haha..:)

like it..love it..!:)))

No comments: